Köpatillfåglarna-lista

Vissa av sakerna har jag och jag kan säga att mina nymfar gillar dem iallafall :) Läder är väldigt populärt hos dem.

Men du, varför gör du inte leksakerna själv? roliga färger får du genom att färga med tex blåbär eller karamellfärg.
Jag gjorde en myskoja som du kan se på http://medlem.spray.se/meyersparrot/ ligger under tips, allt går att göra vettu :idea:

Tror ni den här skulle uppskattas?
Samma här, tror ni den här är skojig?
Den här för 98:- eller den här för 205:- ?

Alla har missat mina frågor. :p

Ja Johanna har tipsat starkt om dom mojsarna, tråkigt att alla är slut bara..

L-nånting_M-nånting-ellervaddetnuva:

Ja lite ska jag bygga själv, men det enda jag kan göra själv av dom här sakerna - och få det snyggt, är ju Perch Poncho, och den vill jag ha precis som på Gojskoj. :D

mm de med pärlor på som jag tipsat dej om går åt som smör i solsken. Linus vet inget roligare :love: :banana: :bow:

Hihi jaa. Vill ha en sån, den där pärl-mojsen å typ allt annat som är slut. :crazy: Dumma gojskoj, få in NUUU!

En till fråga:

pbs1a.jpg

Jag gillar den gungan skarpt, men visst ser den väldigt stor ut till en nymf? När jag såg den i en affär tänkte jag att den skulle passa en ara eller nåt .. Och nån som vet om den serien med gungor/sittpinnar är bra? Hantelgungan är ju också fin.

Klart att den ser lite stor ut :crazy: Men mina nymfar brukar sitta två stycken i en gunga av ungefär samma storlek. Även undulaterna sitter i den, så det lär inte vara några problem :)

Okej ..

Kolla min tråd på Papegojprat. Need your help. Är ju på vippen att skaffa två kakarikis! :eek: :o :love:

Sv: Köpatillfåglarna-lista

Grejerna är alldeles säkert jätteskoj för dina fåglar.
Men allvarligt talat - är inte detta mest reklam för gojskojs saker? :confused: Håller med om att man kan kika på hur andra gjort och sen göra massor av kul leksaker själv, till ett nästan löjligt lågt pris...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka