Kompostgaller!

M

Mulen

Hur har ni som använder er av kompostgaller satt upp detta, räcker det med krokar i väggen som man hänger upp gallret på?

Någon som vet var man kan köpa "bäst och billigast" kompostgaller, gärna i malmö?

Sv: Kompostgaller!

Mulen skrev:
Hur har ni som använder er av kompostgaller satt upp detta, räcker det med krokar i väggen som man hänger upp gallret på?

Någon som vet var man kan köpa "bäst och billigast" kompostgaller, gärna i malmö?

hemma i lägenheten hade jag kompostgaller

gjorde så här att jag köpte krokar på biltema skruva dom i dörrkarmen uppe o 2 nere då kan dom inte haka loss dom sen köpte gallret också på biltema

Jag skruvade in öglor i väggen/dörrposten, två på varje sida (uppe och nere) och trädde på små karbinhakar från clas olsson, sen var det lätt att knäppa av och på gallret där man ville ha det. Krokar är ju bra men lite vassare än öglor. Köpte gallren på lantmanna där fick man fyra för strax över hundringen har jag för mig.

Min är så "rädd" för kompostgallret så det räcker att det lutar lite mot en stol :angel:

När hon var valp satte jag fast den med krokar på dörrkarmen. Funkade super!

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
994
Senast: Niyama
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama