Kom Ride With Us, Prescott Az. Saddle Club

Sv: Kom Ride With Us, Prescott Az. Saddle Club

59 visits, cool, hoppas alla fick lite gladja? det finns fler Trails In The Sun :)

Jag med. En massa folk som skrittar på runt i sand? Då har vi betydligt bättre och intressantare ridvägar häromkring.

Jag tycker att den är rätt rolig, så där mycket sand har då inte jag här hemma.

Jo mycket sand, men o så vacker.
Det råliga är det social biten för båda häst och rytter, och det härliga fest at trails end :d

Det tråkiga är "tråkmons party killers" som poppa upp.

Min förening gjorde något liknande i somras vilket var jätteroligt. Förhoppningsvis gör vi om det till sommaren igen, kanske med en övernattning.

Härlig om du har ett trävlig rid salskap som kan anordna uttflykt.
Fina rid väger har vi har oxå men att samla ihopp folk för en rid tur är stort omjölig :(

Jag tror att vi alla tyckte att det var jätteroligt, vi var 10 som red och några som mötte upp med mat. Vi la ut en inbjudan på klubben hemsida, kanske kan fungera för dig nästa år?

härligt :bump:
För hoppas vintern bli inte för långt i år så alla kan få mycket Saddle Time.

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 824
Senast: Görel
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·
Relationer Jag vill inte förorena datingtråden då det här handlar om bedrägerier. Jag blev kontaktad av en(?) man(?) som så många andra. Jag...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
42 778
Senast: Mia_R
·
Western Jag har ett problem.. Förut trodde jag att det berodde på min teknik, och det har det säkert gjort delvis, men.. Jag håller ju på med...
Svar
11
· Visningar
1 925

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar