klädparty

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nogat

Någon som har varit värdinna för ett klädparty för barnkläder? Hur var det? tips? ideer? Funderar på att ha ett till våren. hur var kläderna? vilket bolag?
tacksam för hjälp:bump:
 
Sv: klädparty

Jag var på ett "Lingon och blåbär" party för ett tag sen... Det var inget vidare. Otroligt dyra:eek: och ganska tråkiga.. så det märket köper jag nog inte gärna:banana:
 
Sv: klädparty

Ja, jag har haft några L&B partyn, jag gillar en del av kläderna, trots priset, framförallt för att de är ÖKO-tex o har koll på hela produktionskedjan. Jag tycker att kläderna har bättre kvalité än HM, prismässigt ligger de väl ungefär som PO.P (fast jag tycker POP:s kläder är finare). Handla på rea!:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: ameo
·
Hästvård Jag funderar på att byta försäkringsbolag men hur blir det med dolda fel då? " Efterskydd för dolda fel om du säljer en häst som är...
Svar
3
· Visningar
499
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
265
Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp