Kattkamera =)

Sv: Kattkamera =)

Skulle vara otroligt roligt att se vad dom som liven gör när man jobbar. Party? Spelar nätpoker? Sover?

Undrar vad grannarna skulle säga om vår Taz kom in till dem med en kamera runt halsen - spionage? :D
Han hoppar nämnligen över till dem och är i deras lägenhet och leker med deras kissar nästan varje dag nu när deras balkongdörr står öppen.

Åhh en sån vill ja ha!!

Tänk vad skojj och sätta på hundarna när de busar omkring ute, och verkligen få ögonblicks foton!

På missarna blir det nog inga spännande bilder då alla är innekatter..
*spånar*

GAh jag vill bli rik. :D

Åh! En sån vill jag ha!
Kanske jag äntligen hade kunnat få veta vad en av mina katt:devil: pysslar med hela dagarna... :p

Vilken kul idé! Ibland försvinner vår hankatt en sväng, jag är bra nyfiken på var han håller till. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
287
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
168
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
180
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
390
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama