Kamik - varma kängor/stövlar

Philosophia

Trådstartare
Jag letar varma stövlar eller kängor som är lätta att dra på sig och har hittat två kandidater Kamik Tundra eller Kamin Greenbay 4. Är det någon som har erfarenhet av dem?

Det jag är intresserad av är hur storlekarna är, om de funkar för breda fötter med hög fotrygg och om de håller vad de lovar. Båda uppges klara -40 grader.

Jag har haft Albog och och har nu Canuk, har breda fötter. Har valt någon storlek större men upplever att de håller vad de lovar. Alborg var bättre att gå i Canuk blir lite sladdriga i skaftet.

Inte samma modeller, men borde vara likvärdiga

Jag har haft Albog och och har nu Canuk, har breda fötter. Har valt någon storlek större men upplever att de håller vad de lovar. Alborg var bättre att gå i Canuk blir lite sladdriga i skaftet.

Inte samma modeller, men borde vara likvärdiga

Tack! Jag hade inte fått någon notis om svar. Canuk var ju rätt lika Greenbay. Jag ska kika på Alborg också!.

Liknande trådar

Utrustning Snart är vintern här 🙈 Jag letar vinterridstövlar som är varma och tål att göra annat i då jag inte byter mellan skötsel å ridning. Men...
Svar
1
· Visningar
208
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 307
Senast: Buongusto
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama