Julklapp till medryttare

Linja

Trådstartare
Jag har verkligen världens bästa medryttare! Hästen (som kan vara väldigt selektiv med folk), trivs jättebra med henne, och hon ställer upp i vått och torrt! Hon kommer nu även ta över hästen på heltidsfoder efter nyår, och jag känner att jag vill ge henne en julklapp som tack för all hjälp jag får av henne! :)

Jag funderar nu på vad jag ska ge henne för något.. Jag beställde nyligen två renskinn, jag ska ha ett själv, och hade tänkt ge det ena till mamma och pappa. Men nu blev det så att jag och syrran gemensamt köpte till föräldrarna, så jag funderar på om jag kanske ske ge det andra skinnet till henne.

Alltså, det här är kanske en väldigt udda fråga som är svår att svara på när man inte känner personen i fråga. Men är det konstigt att ge bort ett renskinn i julklapp till sin medryttare? :D:angel:
Hur skulle ni reagera om ni fick ett renskinn i julklapp av hästägaren om ni var medryttare, skulle ni tycka det vore jättekonstigt? :D

Själv skulle jag bli jätteglad, men det är ju inte så konstigt eftersom jag länge velat ha ett :angel:

Är man vegan så är det väl rätt självklart att man inte skulle bli så glad, men det är hon inte. Rätt uppenbart kanske, men det kan vara bra att nämna;)
 
Never mind förresten, har bestämt mig för att ge renskinnet till svärföräldrarna istället, där vet jag att det blir uppskattat.

Får klura vidare på något annat till medryttare :D
 
Tyvärr bor vi alldeles för långt ifrån, annars var det ett jättebra förslag med biljetter!
 
kanske komma överens med någon tränare i området att du betalar för någon träning? Det vinner ju både hästen och ryttar på + att det är väldigt kul :)
 
Är det något du vet att hon behöver till hästen? Kanske speciellt om hon då ska ta över den på heltidsfoder efter nyår? Du som känner hästen är ju förmodligen den som är bäst lämpad att köpa saker till den, jämfört med exempelvis föräldrar och syskon till henne.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp