Jag måste bara visa en bild...

N

nässla

... men ni får lova att inte bli rädda :angel:

16408217.jpg

Är han inte söt, lille Svante :D

Sv: Jag måste bara visa en bild...

Lina hälsar att hon också kan vara farlig:

15815352.jpg

;)

Fast Svante ser nog än mer rabiat ut, faktiskt. :D

Och jag blev ju inte mindre rädd för honom nu heller! Synd att det inte är ljud till! :angel:

Han kan vara söt och gosig också...

16408212.jpg

Lina ser ut som en riktigt hård och farlig tjej. Svante skulle nog falla pladask för henne :love:

tyvärr törst jag inte sticka fram kameran när missy är som värst (antar att era är tama och goa när min är vild och aldrig klappad) men hon ser ut som en drake typ. redo att äta upp mig :eek: så jag retirerar snabbt.. :p

Faktum är att Svante bara gäspar på den bilden, han ser verkligen tokig ut när han gäspar eftersom han gärna skelar med ögonen också :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
824
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Asko
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Rugge
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama