Jag har badat idag

Idag på morgonen tidigt så gick jag och hunden till vårat badställe, och jag badade också. Trots att armar och allt ser förfärliga ut och det var en annan där som jag och min hund känner så struntade jag i det och badade ändå. Fick som jag inte haft på länge en natt med faktisk sömn så jag orkade lite mer i morse. Kanske kanske kan livet vända igen, även om det känns som om det är enormt mycket jobb för det just nu. För varje gång jag sjunker såhär så är det svårare att komma tillbaka. Men jag ska kämpa för min hunds skull. Han behöver mig.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 182
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 607
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar