Ingen halt & hälsning i LC:1?

mirrorgirl

Trådstartare
Hoppas på snabbt svar.

Ska rida LC:1 imorgon och har pluggat in programmet men såg först nu att det inte står något om halt och hälsning vid X när man ridit in på medellinjen från A.

Har dom tagit bort detta eller gör man det ändå?

Om man inte gör halt och hälsar vid X, när gör man det då?

Tacksam för hjälp :) (10 år sen jag tävlade sist och är sjukt nervös)

Sv: Ingen halt & hälsning i LC:1?

Man hälsar inte alls i LC:1 förrän man ridit klart programmet :D

Ja, de har tagit bort det i de lättaste programmen. Du gör bara halt och hälsning när du går ut nu för tiden.

Lycka till imorgon! Jag gjorde själv comeback på dressyrbanan i somras efter fler år än vad jag minnas - var också sjukt nervös. Men det var askul när jag väl hade ridit klart. ;)

Hahah, och jag som kunde det gamla programmet så bra ;) Typiskt att dom ska byta!

Ja jag får nog jobba lite med det mentala känner jag :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 200
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 819
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 802
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka