Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat själv? Jag brukar inte förblinda mig så mycket på forskning, utan istället gå efter folks faktiska erfarenheterIngen. Det funkar inte.
Det finns studier som visar på marginell effekt med grönläppad mussla (lycka till att få i hästen det, de tycker det är apäckligt) och strandnypon (finns mig veterligen för tillfället endast ett märke som har rätt mängd GoPo).
Hyaluronsyra och glukosamin är fullständigt bullshit och det finns inga vettiga studier som har visat på någon som helst klinisk signifikant effekt. Det finns folk här (som lustigt nog kränger skiten) som kommer hävda motsatsen dock, men det är bara att dra en sökning på Pubmed så kan man på 10 min motbevisa detta.
Forskning är ju faktiska erfarenheter, men mer objektivt och generellt från betydligt fler individer. Betydligt mer pålitligt än när enskilda individer har upplevt en eventuell förändring som lika gärna kan vara placebo.Har du provat själv? Jag brukar inte förblinda mig så mycket på forskning, utan istället gå efter folks faktiska erfarenheter
Har du provat själv? Jag brukar inte förblinda mig så mycket på forskning, utan istället gå efter folks faktiska erfarenheter