Hur lika.....

Hyacinth

Trådstartare
Användarnamn kan man ha?
Risken för förväxling är ju total:D
Jag läste ett inlägg jag banne mig inte kunde komma ihåg
att jag hade skrivit, tills jag insåg att det inte var jag som hade skrivit det...:o Det var en annan användare med namnet Kanelbullen. :idea: Inget ont om användaren, men...:

Kanelbulle

Kanelbullen

Kanelbulle

Kanelbullen

http://www.bukefalos.com/f/member.php?u=37411

Om inte annat så blir till och med jag förvirrad... Hur gör man?
Eller är det lättaste att jag byter namn, om det stör mig?:D

Sv: Hur lika.....

:eek: Du får inte byta namn :eek:

Kaoset skulle bli totalt om du inte är kanelbulle längre :confused:

Ähh, det kunde kanske vara kul:D

Lite Mata Hari, sådär...smyga runt undercover och filura:cool:

Skämt åsido, kan vi tvinga den nya Kanelbullen som intet ont anande
blev mitt alter ego att pytsa på några nuffror eller dylikt efter sitt iof oerhört snygga, tjusiga och genomtänkta namn:D?

Chansen är väl betydligt större om du ber personen väldigt snällt om hon inte kan byta namn.

Det finns inget krav på att hon måste byta men hon kanske lika lite vill bli förkinnaped med dig ;) så om du snällt informerar om läget och att hon kan PM:a mig om hon skulle vilja byta.

Om någon person skulle gå in och skapa ett användarnamn som är lika någon annans för att låtsas vara den andra personen och sedan beter sig illa så hamnar vi självklart i ett annat läge då vill jag bli informerad så att jag kan ta tag i det.

Personligen ser jag ju namnvalet som en ära, än så länge:D
Att bli förknippad med mig måste ju helt klart vara en bonus:angel:

Min fråga var mest av filosofisk natur, samt av nyfikenhet.

Inget ont sagt om Kanelbullen, det vore ju som att bita min egen faster i bakhasorna:D

Varför en länk till en användare "MataHari"?? :confused:

användaren har nog bytt namn till MataHari, tror jag. Var tidigare användaren kanelbullen

Kan man byta användarnamn :eek: ? Då vill jag göra det! Kom inte på nåt bra när jag skulle bli medlem här, bara tog nåt!
Förklara hur man gör isf! :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Denna dag för 15 år sedan lade jag upp mina första webb-sidor på internet. Detta skedde alltså 14 maj 1996. Jag försöker ofta ägna...
2
Svar
39
· Visningar
6 040
Senast: Lydia
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 764
Senast: gern
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 939
Senast: Lyckan i Halland
·
  • Låst
IT & mobiler Innan du lägger in en bild, läs igenom följande: Infoga bilder inne på inläggen gör att alla direkt ser din bild när tråden öppnas...
Svar
1
· Visningar
5 015
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama