Hur I Helvete Kan Man GÖra NÅt SÅnt HÄr

Zeeke

Trådstartare
Hur i helvete kan en människa göra så här?????????

Det här är ett reportage från Expressen idag.
Hundar krokas och används som hajbete när hajfiskarna på en fransk ö utanför Mauritius fiskar haj.
Ser ni skräcken i den arma, stackars hunden???? Detta är helt enkelt för djävligt!!!!! :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:
Jag är jätteupprörd över dessa bilder och min hjärna kan inte riktigt tänka just nu men om nån har en idé för att protestera mot detta vidriga så ge förslag.
DSCN2072.jpg

Bilden är stor men jag tror det syns

Sv: Hur I Helvete Kan Man GÖra NÅt SÅnt HÄr

:confused: :cry: :devil: Dom borde krokas fast själva :devil: Helt sjukt hur människor kan bete sig...

Människor beter sig så därför människor är ena onda varelser helt enkelt. Bara läsa om tex: Hundslakten i Filipinerna/Thailand..Där man först torterar hunden på olika sätt och sedan låter den ligga några dagar med Tex: avbrutna ben och en plåtburk fastsatt runt nosen...så den inte kan äta något.....detta för att tydligen ska köttet bli bättre då. MEN det som förvånar mig ännu mer är att: Folk ändå far som skottspolingar och turistar i dessa länder trots det uppenbara djurplågeriet som förekommer..eller bara ta: tjurfäktning. När Svennen kommer till Spanien, ja då ska man gå på tjurfäktning eftersom: Det är tradition, när man kommer hem igen så ojjar man sig över villket djurplågeri det är :(....

Jag har letat på expressen..men hittar inte artikeln. Kan du ge en direktlänk är du snäll ?

Jag har oxå kollat på Expressens sida men hittar den inte heller.

fy fan!!! det var vidrigt. Hur kan man göra så mot NÅGOT levande djur? Jag förstår inte....

Javan

Borde hänga människan som gjorde detta i kroken istället,
alternativt någon av alla mördare, våltäktsmän, hustrumisshandlare
eller pedofiler.

Inte en osyldig hund, stackars, den ser riktigt skräckslagen ut :(

Fy fan...Det var det vidrigaste jag sett..Ursäkta språket men ..Jä-vla idioter!!!!!!

Vad ARG jag blir på dessa IDIOTER! Om det finns NÅT jag ska lyckas med i mitt liv är det nog att skjuta alla djurplågare. Eller nej, jag krokar fast dom i ett fiskespö och använder dom som lockbete till hajar.

j**la idioter :mad: hur f*n kan man göra någonting sånt.... :devil: :devil: :devil:

Lånar tråd...'
Helt otroligt! Trodde inte att det ens skulle vara sant om det inte hade funnits en bild.
Fy fan säger jag bara. Tänk om man fick träffa dessa människor som överhuvudtaget gör så här eller ens kom på tanken. LEVANDE HUNDAR.

Jag skrev oxå en tråd om det här på Äu... JAg tycker det är rent ut sagt förjävligt!!!! Hur faaaan kan man göra sånt här, jag skulle med lätthet kunna använda dessa jävla människor till hajbete, så kunde dom ju se hur kul det är,,,, :devil: :devil:
Usch, jag har mått jättedåligt över det här, man ser ju paniken i den stackars söta hundens ögon.. :cry: :cry: :cry: Fy Faaan!!!

Om du kommer på nått bra sätt att protestera eller göra något mot det här så pm:a mig! Jag är helt med på det!!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka