Hur får man tag på en admin?

S

Superstoffe

Hej!

Nu har jag försökt få tag på någon som kan hjälpa mig ett par gånger men utan respons. Hur ska jag göra?

Det gäller länken:
http://www.bukefalos.com/l/showlink.php?do=showdetails&l=3859&catid=40

Jag behöver få den ändrad. Jag är webmaster av sidan och lade själv in länken för ett tag sedan men nu står ägaren av länken som Gäst vilket gör att jag själv inte kan ändra den. Det är ganska viktigt då den nya sidan har varit live några veckor redan och då några större ändringar har gjort så behövs information i länken ändras så snart som möjligt.

Det vore kanon om någon kunde höra av sig!

Mvh,
Christoffer

Webmaster Hästutbildning
www.hastutbildning.com

Sv: Hur får man tag på en admin?

Är dålig på det där med hemsidor (även om jag sköter våran ridklubbs sida ). Men jag fattar inte :confused: , bara för att du har en länk inlagd på Buke, har väl inget att göra med hur du administrerar din egen hemsida, eller? Vi har länk här, men jag loggar ju inte in via buke för att göra ändringar, utan via det "webbhotell" vi har.

Eller är det inte själva hemsidan utan infon som står på Buke. (läste nog lite slarvigt) Har du provat att klicka på "varningsskylten" rapportera till moderator?

Senast ändrad:

Förstår inte riktigt jag heller, men det finns en triangel på sidan, tryck på den så blir det en anmälan till moderator...

Ledsen att du inte fått något svar, då det varit extremt mycket att göra den senaste månaden.
Jag går igenom alla nytipsade länkar med ojämna mellanrum och brukar i samband med detta ta hand om de synpunkter som på olika sätt har kommit in om länkarna.
Förhoppningsvis hinnar jag gå igenom detta under helgen.

Att ansvarig för att ha lagt in länken numera står som gäst beror troligen på att den användaren inte loggat in på sidorna på det senaste året och pga av detta raderats. Därför kan du alltså inte gå in och ändra själv i länken.

Många tycker att ett år av inaktivitet är för lång tid, i ditt fall borde kanske ha varit längre än så.

Många med länkar på länksidan får en hel del trafik via Bukefalos, detta utan att det kostar någonting, i dagsläget får jag väl tillägga ;)

Kanske var lite oklar i det jag skrev, och ber i så fall om ursäkt för det!

Saken är den att det har skett ändringar som nu är officiella i och med att den nya hemsidan är uppe. Och därför stämmer alltså inte de uppgifter och namn som nämns i länkens information.

Det har alltså inget med hur jag gjort hemsidan eller något i den tekniska ändan.

Har förövrigt redan för flertalet veckor sedan anmält länken via den triangeln du beskriver. Har även mailat och skickat PM. Men inget svar. Det är därför jag vänder mig hit.

Senast ändrad av en moderator:

Gunnar,

Vi måste ha skrivit samtidigt.

Jag vet inte vad som har hänt om jag ska vara ärlig. Har haft det här kontot sedan 2004, så om tillägning skede på något annat konto kan jag inte svara på tyvärr.

Går det att tillägna ett inlägg/länk till en ny användare eller måste du in och grota i databasen för att få det att fungera?!

Är hur som helst väldigt tacksam om det går att ordna.

Vi får en del trafik här ifrån och är djupt tacksam att det fortfarande är en gratistjänst. Det är det ett väldigt bra sätt att nå ut till branschen på ett enkelt sätt.

Mvh,
Christoffer

Tyvärr finns inget enkelt sätt att byta "länkägare", skall försöka höra av mig om detta igen till personen som gjort scriptet, men risken finns att det inte kommer någon bra lösning på detta.

Konstigt om du tipsade om länken med den användare du har nu, men något kan självklart ha hänt med databasen så att namnet försvunnit och det blivit byt till gäst i stället.

Jag har gått igenom en del länkar nu, det är en del kvar samt alla synpunkter och mail, håll tummarna ;)

Okej det låter kanon bra! Jag håller tummarna :)

Jag hittade din synpunkt, som var skickad om länken.
Tyvärr innehöll den ingen information om vad du ville ha ändrat, kan du klicka på varningstriangeln igen och ange vilken text du vill ha i stället eller kanske skicka ett PM till mig med texten så skall jag försöka fixa det.

Nu har jag anmält länken till moderator igen, så nu borde du hitta det där igen.

Får tacka så jätte mycket för hjälpen!

/ Christoffer

Liknande trådar

IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 764
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama