Hundlekar.

elmelts

Trådstartare
Idag fick våra gråhundar och sträva taxen arbeta lite för födan. Började med att ge toarullar som de fick kämpa lite med. Sen är frolic perfekt att hänga upp i buskar.
lekar006.jpg

lekar004.jpg

Taxen som inte når lika bra, insåg snart att det var smartast att stå och titta på, för när Mila anföll busken så flög godisarna. Bara för Fixxa att gå och plocka.
Efter detta så fick de maten utspridd inne hos dem, så då var det bara att börja använda nosen och leta.
lekar014.jpg

Perfekt sätt att aktivera hundar när man är gravid och har ont av foglossning :D

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 093
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 981
Senast: Milosari
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·
M
Övr. Hund Nu behöver jag lite råd från klokt bukefolk. (Vill börja med att tillägga att vi skall börja individuella kurser med inriktning på lösa...
Svar
6
· Visningar
1 382
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur