Hoppade lite

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis innan det skulle frysa var grannen ute o sladdade sin ridbana. Jag skrittade och klättrade i backe egentligen. Men på vägen hem var det upplyst och grannen hopptränade. Så jag red in och tog något skutt också. Tinker Laura har inte hoppat på minst en månad så hon blev full med spring i benen. Jag tyckte det var lite högt men ok. Då får du hoppa och jag håller mig i, sagt och gjort och över flög vi. Sedan var jag tvungen att kolla höjden, 90cm. Jag som fortfarande tycker 60/70cm är en bekväm höjd..... Hon är ju inte så hög lilla hästen själv men jag undrar vad hon stoppar själv på för höjd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 772
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Var hos grannhästen, kajsa, idag med tinki och indra. Kajsa hade redan börjat hoppa innan vi kom och det såg lite högt ut tyckte jag för...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: indra2012
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 312
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama