F
FannyoArre
jag har en kompis boende hos mig sen igår, å idag då jag var på jobbet ringde hon å sa att hon inte kunde se ormen någonstans. Så nu är jag hemma, å har letat på alla tänkbara å icke tänkbara ställen jag kan..(Kan lägga till att det inte är första gången han rymmer, men jag har alltid hittat igen honom) Nu funderar jag lite.
Vad händer med ormen om han har slunkit ner i toastolen?? dör han eller kommer kräla upp i nån annans toastol?
Är det troligt att han krypit in i badrummet över huvudtaget, för elementet är inte på så det kan inte vara varmare än 15 grader därinne! Å dras inte ormar till värmen?
Det är förövrigt en majsorm på ca 150 cm lång.. lite större i omkrets än en 5-krona.
TAcksam för svar å Idéer..
Vad händer med ormen om han har slunkit ner i toastolen?? dör han eller kommer kräla upp i nån annans toastol?
Är det troligt att han krypit in i badrummet över huvudtaget, för elementet är inte på så det kan inte vara varmare än 15 grader därinne! Å dras inte ormar till värmen?
Det är förövrigt en majsorm på ca 150 cm lång.. lite större i omkrets än en 5-krona.
TAcksam för svar å Idéer..