Hjälp med bröllopsklänning!

toaster

Trådstartare
Eftersom bröllopstorget visar sig vara jordens sömnigaste forum så sätter jag min tro till buke. Hemligt namn ifall min blivande mot förmodan skulle upptäcka tråden. Jag har precis köpt en bröllopsklänning, egentligen är jag svagt tveksam till två saker med den men den var så OMG när den kom på så jag valde den ändå. Det jag är tveksam över är 1) dekoren i midjan, bort eller behålla?? 2) Jag både gillar och är tveksam till att toppen är asymmetrisk. Funderar på att se om den går att runda till, men inte säkert att det blir bra. Plus att det är ju en designergrej som gör den unik. Ändra eller behålla?

Hur hade ni matchat med hår, tiara och slöja? Inspobilder mottages gärna :D

Här är den
2013-wedding-dress-pronovias-costura-collection-bridal-gowns-daimiel.full.jpg

pronovias-daimiel-wedding-dress-2045381.jpg

412724240327110pm18540daimielpronovias2013.png

Jag tycker utan dekoration, men med assymetrin. Fin klänning!

Jag letar också klänning, men herregud, vad svårt. :p

Jag hade tagit bort dekorationen, men behållit asymmetrin. Annars känns det mest bara som en vanlig, vit brudklänning?

Jag hade matchat utefter resten av bröllopet/vad min blivande skulle ha/vad jag kände för :angel:

Jag letar med klänning och det är en djungel!

Jag gillar asymmetrin men funderar på om du kanske ska runda den ändå? Tycker asymmetrin är så liten att den knappt syns? Eller syns den mer när den sitter på kanske?

Jättefin klänning! Jag hade nog tagit bort dekoren, men behållit asymmetrin. :)

Själv tycker jag att klänningen är underbar, du får gärna pma vart du hittade den? Vi planerar bröllop när jag är slank och fin efter graviditeten :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka