Hingst på Etrusco-sto?

Fannybadh

Trådstartare
Hej!
Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen på att betäcka henne 2021 igen.

Hon har trevliga gångarter med enormt tryck i språnget ”dumb power”. Är en mycket speciell häst med nerv.
Söker/önskar en hingst med hög ridbarhet, härlig galopp och med en korrekt typ gärna åt det ädlare hållet. En hingst som lämnar lite storlek på avkommorna då mitt sto bara är 165 😄

E. Etrusco ue: Hubertus

Hej!
Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen på att betäcka henne 2021 igen.

Hon har trevliga gångarter med enormt tryck i språnget ”dumb power”. Är en mycket speciell häst med nerv.
Söker/önskar en hingst med hög ridbarhet, härlig galopp och med en korrekt typ gärna åt det ädlare hållet. En hingst som lämnar lite storlek på avkommorna då mitt sto bara är 165 😄

E. Etrusco ue: Hubertus

Vill du coola ner temperamentet?
Vad tycker du om Emmerton eller Heartbeat? 🙂

Liknande trådar

Avel Har ett välhoppande dressyrsto efter Briar och sedan fullblod på mödernet. Vi vill gärna lägga på en hopphingst för att få ett rent...
Svar
17
· Visningar
2 152
Senast: Långnos
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 323
Senast: Jate Volim
·
Avel Hej, Jag har ett sto som efter en olycka ev kommer betäckas. Eftersom det inte var planerat iår behöver jag gärna lite tips och...
Svar
7
· Visningar
2 168
Avel Efter en skada orsakad av yttre trauma behöver min häst tid och vila för att förhoppningsvis komma tillbaka till sporten och min tanke...
2
Svar
24
· Visningar
4 547
Senast: smulan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar