Sv: hej

nej, man får tänka en gång extra innan man svarar och sen stå för et man skriver, helt enkelt.

man har dock en kvart på sig efter postning att iaf ändra det man skrivit, men att ta bort en tråd helt kan bara moderator.

Ja visst ska man stå för det man har skrivit men jag saknar ibland en knapp där man kan ta bort trådarn man har gjort.

För ibalnd så frågar man folk om något, och en sekund senare så hittar man svaret själv.

För ibalnd så frågar man folk om något, och en sekund senare så hittar man svaret själv.

Därför är det ett hett tips att verkligen försöka hitta svaret själv, innan man skapar en tråd om det. Har man försökt tillräckligt mycket tror jag knappast att man "en sekund senare" hittar svaret själv.

TS: Det går bra att läsa den nålade tråden också.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama