Sporthorse
Trådstartare
Vart köper ni betfor och havrekross?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citygross har väl inget hästfoder?Hade inte city gross bra pris på betor
Jo, citygross har haft hästfoder.Citygross har väl inget hästfoder?
Förövrigt finns väl havre och Betfor typ i vartenda gathörn. Åtminstone här i krokarna kan det köpas på den lokala foderbutiken så väl som på Granngården.
Jo, citygross har haft hästfoder.
Betfor finns överallt men vill ha ett billigt alternativ
Citygross har väl inget hästfoder?
Förövrigt finns väl havre och Betfor typ i vartenda gathörn. Åtminstone här i krokarna kan det köpas på den lokala foderbutiken så väl som på Granngården.
I min lokala foderbutik kostar en säck betfor 89 kr. På GG typ 10 kr mer. Vet inte var man skulle kunna hitta det ännu billigare?
Jag menar, de alternativa produkterna (Kwikbeet och Speedibeet) kostar ju 250-300 kr/säck och är mycket mer svårttillgängliga
Var hittar du betfor som är Eko (KRAV-godkänt)?Där jag köper betfor (eko) kostar det 69...
Butiken heter Eko:-Var hittar du betfor som är Eko (KRAV-godkänt)?
Mina försök att googla ger en anings tvetydiga resultat...Butiken heter Eko:-
(tidigare Ekohallen)
Efter mera googlande, så har jag tyvärr kommit fram till att det verkar vara "vanlig" Betfor som säljs av Eko:-. Alltså ingen specifikt ekologisk.
Det existerar ingen ekologisk betfor, utan all Betfor som görs i Sverige (Örtofta sockerbruk), består av pressrester från sockerbetor, där man inte skiljer de ekologiska sockerbetorna från de konventionella tyvärr.