Hästgodis på falsterbo

T

TesseToken

När jag var på Falsterbo Horse show i år köpte jag hästgodis där. Det fanns i fyra olika smaker; örter, äppel-timjan, morot-rödbeta och banan-vanilj tror jag att det var. Man fick plocka själv i små påsar, som man sedan betalade en tia styck för. Min häst fullkomligt älskade detta godiset, :) men vet någon var man kan få tag på det? Har ingen aning om vem/vilka som sålde det.... :confused:

Sv: Hästgodis på falsterbo

Jag köpte ungefär samma godis (i alla fall samma smaker, dvs äpple-timjan, örter och banan-vanilj) vid senaste Globen showen. Då var det SQHA Youth, dvs ungdomar i Swedish Quarter Horse Association som sålde det. Var de fått tag på godiset vet jag dock inte... Har en litet litet, ytterst, litet svagt minne av att det kanske kom ifrån Sharpman? :)

Jag är faktiskt också intresserad av att veta var man kan få tag på mer, för min häst gillade verkligen det godiset! Och himla roliga smaker! :banana:

Hittade! :banana: Mills var det!
Taget från SQHA's hemsida "Vi var några ungdomar som fick jobbet, eller ”äran”, att arbeta i Globen. Vi hade en monter där vi gjorde reklam för SQHA Youth. Vi sålde också hästgodis som vi fått sponsrat av Mills."
Jag antar att de menar Red Mills då.

Senast ändrad:

Zenith skrev:
Hittade! :banana: Mills var det!
Taget från SQHA's hemsida "Vi var några ungdomar som fick jobbet, eller ”äran”, att arbeta i Globen. Vi hade en monter där vi gjorde reklam för SQHA Youth. Vi sålde också hästgodis som vi fått sponsrat av Mills."
Jag antar att de menar Red Mills då.

Åh, vad bra! :)

Å va glad jag blir! :) Å pållan kommer bli ännu gladare! :d Hon älskade verkligen det godiset! Tack ska ni ha, allihopa! :bow:

Är det någon av er som kan länka till hemsidan med deras häst godis? Min polle älskade det okså. så jag behöver mera än dom tre små påsarna för 20 spän.

Ok. men vem är det som säljer godiset? Var inne på mills men kunde inte hitta något häst godis där?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka