Här dumpas oönskade katter

Sv: Här dumpas oönskade katter

Fruktansvärt är bara förnamnet:(. Sitter själv i en sist där jag ska hjälpa min fars fru hitta hem till en hemlös hona och hennes tre ungar innan vintern, men min annons blir bara en av alla hundratals annonser på blocket. Stackars katter hur ska alla kunna hitta hem:confused: Fattar inte varför folk inte låter katterna somna in i stället för att göra på detta vis som sista alternativ, då lider dom inte iaf.
 
Sv: Här dumpas oönskade katter

Fruktansvärt är bara förnamnet:(. Sitter själv i en sist där jag ska hjälpa min fars fru hitta hem till en hemlös hona och hennes tre ungar innan vintern, men min annons blir bara en av alla hundratals annonser på blocket. Stackars katter hur ska alla kunna hitta hem:confused: Fattar inte varför folk inte låter katterna somna in i stället för att göra på detta vis som sista alternativ, då lider dom inte iaf.

Det bästa hade varit om alla idioter kastrerar sina katter så det inte ploppar ut oönskade kattungar.
 
Sv: Här dumpas oönskade katter

Fruktansvärt :cry: jag blir så ledsen. När ska katter få status så att de slipper lida såhär :cry:
 
Sv: Här dumpas oönskade katter

Det är för dyrt att kastrera katten men det finns pengar till allt möjligt annat.
 
Sv: Här dumpas oönskade katter

Det är för dyrt att kastrera katten men det finns pengar till allt möjligt annat.

Kanske något man skulle tänkt på innan? Tycker det är oansvarigt att låta en hona gå dräktig stup i kvarten och låta en massa oönskade ungar födas. Skaffar man en katt ska man ha råd med den - inklusive kastrering.
 
Sv: Här dumpas oönskade katter

Finns så mycket folk där ute som dels inte har någon ansvarskänsla, dels är empatilösa, dels är snåla, dels jävligt egoistiska och dels inte har någon tillhörande hjärna med konsekvensanalys.
Många av dessa människor skaffar tyvärr katter då de är så billiga och gissa resultatet?
Blir så jäkla trött på dessa människor. :mad:
 

Liknande trådar

Katthälsa Såvitt jag förstått så räknas katter som seniorer när de passerat 7 år. (rätta mig gärna om jag har fel!) På vilket sätt ser man på dem...
2
Svar
23
· Visningar
4 411
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 287
Senast: LevelSkin
·
Övr. Hund http://m.wikihow.com/Introduce-a-New-Puppy-to-the-Resident-Cat#Warnings Jag var lite osäker på vilket forum detta hörde hemma men då...
2
Svar
20
· Visningar
3 630
Senast: bollen__
·
Katthälsa Min farmor har en innekatt, steriliserad hona på snart 2 år. Inte så kelsjuk och lite ängslig av sig, men mer social med farmor nu än...
Svar
7
· Visningar
4 591
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp