Har blivit gul

• Dagbok
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 120
🚩

Har blivit gulaktig i huden, frĂ€mst ansiktet, sĂ„ fĂ„r vĂ€l ringa Vc nĂ„n dag. Ögonvitorna Ă€r fortfarande vita iaf sĂ„ det kan inte vara jĂ€tteakut.
Min uppföljning av metforminbehandlingen blev avbokad sÄ vet inte nÀr jag kommer bli kallad, Àr pÄ vÀntelista. Gissar att jag fÄr lÀmna prover om jag ringer och berÀttar att jag blivit gul. Det Àr ju en vanlig biverkning. Trist om jag mÄste byta medicin, den funkar bra annars, mtp bristen pÄ magbiverkningar.
Men vill inte gÄ omkring och vara gul, vill ha min riktiga fÀrg.

Du kan skriva ett meddelande till vÄrdcentralen pÄ 1177.se sÄ blir det gjort, annars sÀtt ett larm fem minuter innan vÄrdcentralen öppnar pÄ mÄndag.

Du kan skriva ett meddelande till vÄrdcentralen pÄ 1177.se sÄ blir det gjort, annars sÀtt ett larm fem minuter innan vÄrdcentralen öppnar pÄ mÄndag.
Man kan inte skriva till dem pÄ 1177 utan bara i en app. Ringer man sÄ Àr det en telesvarare som sÀger att de ringer upp kl xx:xx
Är vĂ€l lite rĂ€dd ocksĂ„ att det ska vara nĂ„t allvarligt med levern. :(
Tack för pepp!

Man kan inte skriva till dem pÄ 1177 utan bara i en app. Ringer man sÄ Àr det en telesvarare som sÀger att de ringer upp kl xx:xx
Är vĂ€l lite rĂ€dd ocksĂ„ att det ska vara nĂ„t allvarligt med levern. :(
Tack för pepp!
KÀnns alltsÄ vÀrt att höra av sig asap, inte bara pga levern utan ocksÄ pga att du ska slippa gÄ runt och vara orolig. Ta tjuren vid hornen osv.
Jag vet hur det Ă€r att vara orolig, drar mycket energi. ❀

Liknande trÄdar

• Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln sÀger. De som hÀnger regelbundet i snacktrÄden pÄ katt kÀnner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
8 004
Senast: Lycan
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka