Hej! Nån som har nån idé om vad som är fel på min lilla hund? Han är hängig, ser trött ut, men har samtidig svårt att komma till ro och han leker inte som han brukar göra. Han äter både godis och mat och kissar och bajsar som vanligt. Har haft hundvakt under helgen och det var dem som uppmärksammade detta. Jag har precis fått hem honom igen men har kollat och känt igenom tänder och tandkött, lite tandsten har han men reagerar inte när jag trycker på varken tänder eller tandkött. Piper till när jag är längst in på insidan på båda sidor men det kan ju vara för att han får mitt finger i svalget är en liten hund och därmed liten mun… Och han äter som han ska så det känns inte som att det skulle vara tänderna men vet inte.
Kan klappa och klämma på honom överallt, kan inte se att han uppenbart har ont nånstans. Öron och ögon verkar som de ska. Men nånting är fel… Han är 11 år.
Ska givetvis ta kontakt med veterinär om han inte blir bättre snart men symtomen känns så vaga och tänkte kolla om någon har egen erfarenhet av liknande eller så.
Kan klappa och klämma på honom överallt, kan inte se att han uppenbart har ont nånstans. Öron och ögon verkar som de ska. Men nånting är fel… Han är 11 år.
Ska givetvis ta kontakt med veterinär om han inte blir bättre snart men symtomen känns så vaga och tänkte kolla om någon har egen erfarenhet av liknande eller så.