Hästutbildning på distans,,,finns det?

lakrits

Trådstartare
Finns det någon utbildning för vuxen som man kan läsa på distans?

Jag har inte gått någon inriktning häst eller dyl. utan är bara en hobbyryttare.
Känner att jag skulle vilja utveckla mig lite,,,skaffa lite mer kunskaper.

Vet att det finns men oftast så får man bo där osv...lite svårt när man har familj och barn........

Nu håller ju jag iofs på med western men allmänna kunskaper kan man ju aldrig få för mycket av......för jag kan väl inte tänka mig att det skulle finnas nåt inom western?
 
Sv: Hästutbildning på distans,,,finns det?

För några år sedan gick jag en distanskurs som ordnades av Folkhögskolan Strömsholm.
Den hette hästkunskap och var faktiskt mkt bra! Man hade tre träffar, 2 av dem kom man em dag ett och åkte hem middag dag två. Den sista kom vi dag ett em och åkte hem dag tre middag.
Faktiskt en mkt bra kurs! Vet inte om den finns än?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 359
Senast: Farao
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 705
Senast: Whoever
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 566
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 371
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp