Gullig film - katt blir räddad av hund

Sv: Gullig film - katt blir räddad av hund

Varfor hjalpte inte manniskorna sin katt istallet..? :crazy:

(ej menat till TS)

Ja, jag tänkte det också. Men jag skulle tro att de hellre ville filma och se vad som hände.

ser ut som att dom ha "kastat" ut katten där det är djup snö för att få en "rolig" film .. tkr katten ser vettskrämd ut :(

Jo, du har rätt. Filmen är egentligen avancerat djurplågeri

Vilka vidriga människor som står och skrattar medan katten skriker...

Jag reagerar nog inte som er icke bengalägare eftersom jag är så van med en högljudd katt :D Min ena bengal "pratar" och "skriker" jämt. Han är extremt pratig helt enkelt. Jag har film på det men jag har inte vlat lägga ut det eftersom folk skulle tro att han är sjuk. Det låter helt enkelt väldigt mycket om vissa bengaler:D

Jag reagerar inte på att han "pratar" utan mer på att han ser rädd ut.
Ser inga spår i snön som katten skulle ha tagit utan det ser ut som att människorna har "kastat" honom i snön för att se hur han skulle ta sig tillbaka.
Man ser tydligt att katten inte gillar situationen över huvud taget. spec när den kommer mot trappen så skyndar sig den att klänga sig fast på räcket.
En katt som tyckt om snön på det viset skulle inte bete´ sig på det viset som på filmen.
Därav att jag inte gillade den.

Jag tyckte verkligen synd om kissen när den försökte hasa sig upp för trappan. Skum humor folk har.

Jag tyckte inte att filmen var "rolig" däremot lite sött att hunden kom för att rädda katten

Jag tyckte inte att filmen var "rolig" däremot lite sött att hunden kom för att rädda katten

Men det gjorde den faktiskt inte, den var själv lekfull och sprang dit mer för att kolla läget innan den kutade vidare, just eftersom katten skrek så mkt.;)

Jag förväntade mig en kattunge som trillat i ett fullt badkar och blev upplockad i nackskinnet av en hund eller liknande. Ser inte hur denna hunden "räddar" katten, sen står mest där och glor tycker jag..

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 726
Senast: s957
·
Övr. Katt Vi fick hem vår kattunge igår och vi har en hund på 6 år. Alla i familjen var helt införstådda med att introduktionen skulle ta tid då...
Svar
8
· Visningar
2 517
Senast: Bexzor
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 379
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka