Gribaldi-Nocturne

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare BATMAN
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 914
B

BATMAN

Någon som har något förslag på dressyrhingst? Är sugen på att betäcka mitt sto som är e: Gribaldi-Nocturne.

Sv: Gribaldi-Nocturne

Ingen som har något förslag? Har tänkt lite på First Wish... Stot är född -03 ca 160cm hög rör sig fint i alla gångarter.

Ingen som har något förslag? Har tänkt lite på First Wish... Stot är född -03 ca 160cm hög rör sig fint i alla gångarter.

Lite mer info vore bra!
Generellt brukar trakehner fungera bra med Donnerhall. Så jag säger någon Donnerhall-hingst som inte är för tung. Don primero är ett alternativ, och det kan ju dessutom bli snygg färg på hästen!

Don primero har jag faktiskt inte tänkt på, kan hända för att jag fått för mig att dom blir stora och tunga har dock bara träffat och ridit en,och den var ca 180cm hög och riktigt tungriden men väldigt vacker att se på. Jag är väldigt liten själv så jag är nöjd om den håller sig runt 165cm. Var finns han någonstans, hemsida?

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll... 2
Svar
25
· Visningar
3 074
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka