Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var länge sedan nu, men grymt missnöjd. Nagellack och läppstift i konstiga färger (skrikgrönt och kycklinggult t ex), gärna samma färger i flera boxar.
Ajdå ... Har jag rätt att avbryta min order på något vis? Eller är det bara att betala årspremien och se glad ut? Tog via faktura.
Yes, man har två veckors ångerrätt.Känner inte till just Glossybox men visst har man väl alltid rätt att ångra distansköp(nät?)?
Är det någon här som har erfarenhet av Glossybox? Positivt eller negativt! La precis en beställning på en 12-månaders prenumeration och har grov ångest efter att ha läst recensionerna .
Känner inte till just Glossybox men visst har man väl alltid rätt att ångra distansköp(nät?)?
Åh vad skönt att höra! Jag kontaktade dem via mail nämligen ang att jag ville annullera min order men fick ett otroligt konstigt mail tillbaka (var så uselt skrivet att det typ såg ut som en dålig Google translate översättning), fattade ingenting.Yes, man har två veckors ångerrätt.
Åh vad skönt att höra! Jag kontaktade dem via mail nämligen ang att jag ville annullera min order men fick ett otroligt konstigt mail tillbaka (var så uselt skrivet att det typ såg ut som en dålig Google translate översättning), fattade ingenting.
Vad bör jag göra?
Jag skickar ett till mail till kundtjänst då och hoppas på bättre service denna gång.. Vad händer om de inte avbryter min order inom 14 dagar trots att jag varit i kontakt med dem?Kan jag ångra mitt köp?
Du kan ångra ditt köp inom 14 dagar och returnera den första boxen i en ny prenumeration till oss, om ytterkartongen är obruten. Kontakta oss via Kundtjänst Kontakcenter på ditt glossykonto och berätta att du ångrat ditt köp så återbetalar vi dina pengar när vi fått boxen i retur.
Såhär står det på deras sida så tryck på det. Har du inte ens fått boxen så borde det ju vara ännu enklare för dem att ta bort prenumerationen!