Glasslock - nu provar jag också!

bettysmatte

Trådstartare
Ja, jag har klippt till glasslock till framhovarna i kväll. Imorgon när hon går ut i hagen blir det premiär. Hoppas bara inte de redan ramlat bort då. Jag tyckte att de blev så små :confused: ? De skulle ju gå att få in under skon, plus att de inte skulle klämma på strålen (kanterna var ju rättså vassa) så det blev inte mycket kvar när jag klippt på utsidan och insidan, tycker jag :confused: . Men, men vi får ju se som sagt hur det går imorgon då :D ! Något man ska tänka lite extra på?

Sv: Glasslock - nu provar jag också!

bettysmatte skrev:
Ja, jag har klippt till glasslock till framhovarna i kväll. Imorgon när hon går ut i hagen blir det premiär. Hoppas bara inte de redan ramlat bort då. Jag tyckte att de blev så små :confused: ? De skulle ju gå att få in under skon, plus att de inte skulle klämma på strålen (kanterna var ju rättså vassa) så det blev inte mycket kvar när jag klippt på utsidan och insidan, tycker jag :confused: . Men, men vi får ju se som sagt hur det går imorgon då :D ! Något man ska tänka lite extra på?
-BILD????:smirk:

Ja, jag kan nog få fram en bild någon gång denna helgen. Skulle också vara kul att få se bild på andras dock. Det finns ju några stycken här på Buke som gjort glasslocksulor och lyckats. Hade varit kul att se om de ser ut som mina!!

...och detta menar ni skulle funka? Utan att de faller av?

Det får vi se :D !! De som redan gjort här på Buke menar att de sitter så länge man inte tar bort dem. Jag satte på mina igår kväll och de satt i morse när jag släppte ut hästen. Vi får väl se om de fortfarande sitter kvar när hon kommer in ikväll.

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 543
Senast: skuggi
·
Relationer För någon månad sedan ringde min granne när jag var på jobbet och berättade att någon hade rivit ut och öppnat all min post ur mitt...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 066
Senast: Paddington
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·
Hästvård En häst i stallet har blivit ömfotad helt utan anledning. Och jag funderar på om det kan vara en lättare fångvarning på den? Men jag...
2
Svar
38
· Visningar
9 140
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar