Gaedingakeppni

Lokkur

Trådstartare
Hej! Jag ska tävla min första Gaedingakeppn. i A-flokk .
Och jag har läst lite grann men förstår inte riktigt.

Får man alltså välja om man ska visa på ovalbana eller passbana?

Eller kan man få visa alla gångarter utan passen på ovalbanan och sen be ge sig till passbanan för att visa där?
För jag läste att om man väljer att visa passen på ovalbanan kan endast poängen 7.5 ges.

Och kan man t.ex visa alla gångarter i höger varv utan pass, för att sen byta till vänster och visa pass i vänster?

Ni får gärna skriva så mycket information ni kan om detta=)
helst om A-flokk :p

Mvh Sandra

Sv: Gaedingakeppni

Finns en annan tråd som också är om Gæðingakeppni där det förklaras mycket tydligt :laugh: Tror alla tänkbara scenario är behandlade där faktiskt :p

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 633
Hundavel & Ras Vet ej om det finns någon sådan här tråd men tänkte att jag lägger upp den ändå. Meningen med tråden är att vi som har en/flera raser...
2
Svar
27
· Visningar
4 164
Senast: lil-sis
·
M
Träning Ok, har suttit och läst lite och vart bara mer förvirrad... Kvalitetsbedömningen behövs det inget kval till? Utan man anmäler, åker...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: elle12
·
S
Islandshäst ...eller är det så att folk har svårare för att läsa islandshästens signaler pga att de uttrycker sig lugnare och/eller annorlunda...
Svar
13
· Visningar
1 845
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka