Frendly Frej ??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare xmobilexd
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
X

xmobilexd

Hej tänkte kolla om det är någon som vet någon om honom? :)
Mvh Jenny

Sv: Frendly Frej ??

Ja, jag ägde honom från att han var liten, red in honom, avelsvärderade, tävlade honom och sålde honom när han var 4 år som promenadhäst till Norge. Jag står uppenbarligen på honom som ägare i APHA fortfarande. Vad vill du veta?

Ja, jag ägde honom från att han var liten, red in honom, avelsvärderade, tävlade honom och sålde honom när han var 4 år som promenadhäst till Norge. Jag står uppenbarligen på honom som ägare i APHA fortfarande. Vad vill du veta?

Hej :D Det var nog dig min mamma ringde och pratade med :) Vi har honom och det var lite funderingar över hans ben.minns du vad ddet hette ? mvh Jenny

Nu börjar det här lika en efterlysning så därför låser jag tråden.

Ni får ta det privat via pm.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka