frågan "varför?" är vanlig här hemma...

cili

Trådstartare
Det hade varit lite väl tyst och misse-fritt en stund, så jag gick en runda för att kolla att dom inte hittade på hyss nånstans.
Den ena katten låg utsträckt i soffan:
090424001.jpg

Den andra däremot var puts väck,
tills jag kollade lite nogrannare...

090424002.jpg

090424003.jpg

Det finns en till likadan stol där det inte ligger någon korg (+ den vid soffan), två soffor och två stora klösträd med bra liggplatser i. VARFÖR i hela friden vill man då ligga intryckt i en korg?!

Gör era katter också sånna ologiska saker? Berätta! Gärna med bilder

Sv: frågan "varför?" är vanlig här hemma...

HAHA! Kissen tyckte korgen var bra alltså =)

Jag har en sköldpaddsfärgad knäpp dam hemma som älskar att gömma sig i en "byrå" jag har (en billig enkel modell från IKEA med plastlådor), däri ligger hon stup i kvarten. Hon pressar sig ner och kämpar sig upp..Korkat, när de finns andra bra ställen att ligga på kan jag tycka. Har tyvärr ingen bild, jag får fånga henne på bild nästa gång jag hittar henne :)

Abbie har ju också sina varför.

Det här lyckades hon med när jag satt och sydde gardiner. Hon är en skrapkatt men när jag såg detta blev jag mäkta imponerad :D
20363382.jpg

Sover på fotpallen...?
19908551.jpg

Varför ligga i soffan när man kan ligga på golvet?
26555805.jpg

Knölig kudde. Så här sov hon ofta
21472992.jpg

Abbie har ju också sina varför.

Det här lyckades hon med när jag satt och sydde gardiner. Hon är en skrapkatt men när jag såg detta blev jag mäkta imponerad :D
20363382.jpg

Den där är så sjukt rolig :rofl:
Jag noterar att hon valt olika mönster till de olika skålarna...

Eller hur!
Jag lade bitarna flera meter bort just för att jag satt och sydde vid skålarna och jag förstod att hon skulle gå dit och skrapa. Tog en paus på en timme för att titta på TV och då passade hon på. Inte bara matte som är pysslig :D

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka