Fråga om Chabrak!

fruxolisa

Trådstartare
Hej!

Blev lite osäker på vad man får ha på chabrak eller inte. Är det tillåtet att ha stallets logga och namn på?

MVH Lisa

Sv: Fråga om Chabrak!

KL
Jag har för mig att man dock inte får ha typ en hemsideadress. Någon som vet om det stämmer?

Sv: Fråga om Chabrak!

ingen aning om det där med hemideadress, men var bra att man får ha stallets logga på!

hur är det med bomull i öronen? får man ha det? Om man inte får det, varför? på tävling alltså. Min häst är väldigt ljudkänslig och jag använder ibland bomull när jag tränar om jag vet att det är något som kan störa henne. Men det är väldigt sällan det händer.

MVH Lisa

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
1 350
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 101
Senast: Mineur
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka