Fick ingen rosett och plakett

R

rare

I juli var jag på en lokal tävling, som jag vann. Dock hade klubben haft strul med beställning av rosetter och plaketter så de skulle skicka dom hem till alla placerade så fort de fått dom. Det var alltså i juli, jag har inte fått nåt än?!
Har mailat tävlingssektionen(hittar inget nr till dom), även mailat själva klubben och bett dem vidarebefordra till tävlingssektioen, även frågat om tel nr. Får inget svar! Känns lite mesigt att hålla på och tjata om en lite rosett och plakett, men jag har aldrig vunnit förrut så det känns lite speciellt:D Några råd vad man kan göra? Hänt nån annan?

Sv: Fick ingen rosett och plakett

Ring klubben. Tävlingssektionen har säkert inget eget telenummer. Klart du ska ha din rosett. Det är ju precis som du säger. Den första blågula är speciell... :)

Sv: Fick ingen rosett och plakett

Hör av dig till klubben igen, händer det inget kanske man kan vända sig till distriktet eller nåt? Visst, det handlar kanske inte om "så mycket" egentligen, men rätt ska vara rätt :)

Liknande trådar

Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 687
Senast: kryddelydd
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 852
Senast: Korven
·
Tävling Kanske lite korkad fråga men aja... Har inte tävlat "ute" (utanför klubb) någonsin, och lär inte debutera i år heller, i alla fall inte...
2
Svar
26
· Visningar
4 718
Träning Tävling är aldrig något som har intresserat mig. Jag har alltid tyckt,och tycker att det är jättekul att hänga med som hästskötare...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka