Får man tipsa om trådar i andra forum på Buke

Pallas

Trådstartare
Jag undrar om det är tillåtet att skapa en tråd på ett forum för att länka till en tråd på ett annat buke-forum?

För tre år sedan fick jag en fantastisk uppbackning, själsligt och ekonomiskt, av en massa bukefalister när min häst blev livshotande sjuk och slog i försäkringstaget. Jag har visat bild på honom och skrivit lite om honom på Gnägg, men det är få av de som hjälpte till då som ser den. De håller nog mest till på tex Senior och jag skulle vilja länka till min tråd därifrån.

Sv: Får man tipsa om trådar i andra forum på Buke

Som en fördjupning i en diskussion är länkning tillåten, så för att t ex understryka vad du menar kan du använda din gamla tråd som förklaring.

Skall se om jag hittar någon tråd om det på senior.

Däremot som direkt hänvisning är det inte OK.

Startar du en tråd på Senior för att tala om att du lagt en tråd om "ditten datten" på Gnägg är det en hänvisning och behandlas på samma sätt som postningar i flera forum, alltså den tas bort.

Hur skall jag göra då? Jag hittar ingen gammal tråd på senior från tiden det hände.

Senior rensar bort alla trådar som inte rörts senaste månaden. Vill du att speciella personer ska se en speciell tråd så får du tipsa dem via PM.

Ajdå, det var synd. Det rörde sig ju om hundratals människor, jag orkar inte PM:a alla, och inte minns jag exakt vilka de var heller för den delen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 807
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hej, vet inte alls om denna tråden hamnat rätt, kanske borde jag pma en moderator och fråga istället? Jaja jag chansar.. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 766
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama