Error vid sökning på forumet

Prosit

Trådstartare
När jag gör en sökning på bukefalos så får jag upp detta:

"Forbidden
You don't have permission to access /f/showthread.php on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.37 Server at www.bukefalos.se Port 80"

Detta gäller ALLA resultaten jag försökte klicka på. Inte bara vissa trådar.

Nån mer som upplevt detta? Gunnar, har du nåt bra förslag på orsak?

Sv: Error vid sökning på forumet

Idag funkar sökfunktionen klanderfritt igen. Kanske var nåt som hände igår då?

Sv: "Hitta alla inlägg.."

är det bara för mig det kommer upp "Database error"? :cool:

Nu får jag upp det, när jag försöker söka på användares inlägg....
Och sökfunktionen har samma fel som i förrgår. Får upp ett resultat, men när jag klickar på inläggen så får jag upp:

""Forbidden
You don't have permission to access /f/showthread.php on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.37 Server at www.bukefalos.se Port 80"

Dessutom går det inte att använda scrollisten i sökfunktionen, där man ska klicka i vilket forum man vill söka i. Det enda som händer är att den markerar alla forum vartefter man drar ner markören. För att leta mig ner till katt fick jag således markera alla forum, o när jag väl kom ner till katt så kunde jag klicka på den så bara det forumet blev markerat.

Men jag har noterat att Gunnar håller på o arbetar med nåt, såg lite nytt i kontrollpanelen. Det kan vara så att det ställer till det för tillfället. Hoppas han kan ge svar om detta är fallet. :)

Database error.

Hm, verkar som det är lite problem just nu? Försöker komma in och se mina inlägg i profilen, men då dyker sidan upp.

*kl*

Jag får fram Database Error när jag försöker gå in i tråden "Onödig" väckning av gamla trådar!!!!".:confused:

Och jag också (har IE - senaste versionen).
Allt annat fungerar dock utan några som helst problem.

Själv använder jag Opera, men om jag testar i Firefox och IE är det samma sak, så det borde inte bero på webbläsaren iaf. Men det är konstigt att det är just den tråden som inte vill fungera.:confused:

Även jag får det och jag har provat i fyra olika webläsare:
IE7, Opera, Firefox och Flock.

Det verkar strula lite i databasen öht.

Liknande trådar

Bukefalos Det funkar inte för mig att pma eller maila! Det står bara så här: Forbidden You don't have permission to access /f/private.php on...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama