engelska fullblodsfamiljen nummer 8

copernica

Trådstartare
Mitt sto skall tillhöra denna familjen, och jag vill fråga om någon vet något om familjen, eller vet var jag kan hitta information? Har fått veta att även Butterfly Flip tillhör familjen, men finns det några andra bra hästar? Vet dock ej om det är min hästs mamma eller pappa som kommer från familjen. Hur bestäms det vilken familj man tillhör, är det vid att se u-uu-uuu-uuuu etc, eller är det andra sätt att bestämma?

Stam: http://www.allbreedpedigree.com/gato+de+la+ninja

Tacksam för all hjälp och info :)

Sv: engelska fullblodsfamiljen nummer 8

Tack för förklaring om hur att se stofamiljen

Det var ju så långt tillbaks att amn nästan inte kan säga att dem är familj alls ;) Finns det andra 'kända' hästar som ligger närmare än detta?

Är stofamiljen innriktat mest på hoppning eller dressyr? Jag fick besked om att hennes mor var avlad för dressyr, men det kan ju komma från någon av hingstarna också.

Sv: engelska fullblodsfamiljen nummer 8

Jag känner till att Flippans gren i Sverige lämnat flera hoppare men också AjaxTvå i svår dressyr, och Nicke xx den förste svenskfödde galoppör som sprang in över 1 miljon.

Liknande trådar

Avel Vet det var mycket snack om stofamiljer innan servern hackades tidigare i sommar. Så jag har en liten fråga till er som värkligen kan...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: copernica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka