Energi boost?

Savannah345

Trådstartare
Imorgon ska jag åka och hoppträna första gången på väldigt länga, mitt sto var inte jätta pigg idag och brukar för den delen inte vara de när de inte gäller hoppning. Har dock två stycken energy boosters jag undrar om man kan ge en av dem? isf när, innan man åker dit eller när man är på plats? Har inte gett nå sån innan. Eller ska man öka kraft fodret nu innan och på morgonen? Tacksam för extremt snabbt svar:)

hästar kan vara trött nu när de fäller sin päls, inte så mkt å göra åt utan istället ta de lite lugnare ett tag:). men behöver inte var så heller 😋

Liknande trådar

Foder & Strö Imorgon ska jag åka och hoppträna första gången på väldigt länga, mitt sto var inte jätta pigg idag och brukar för den delen inte vara...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Sirap
·
Hästhantering Tjenare! Jag har ett sto som i år blir 6år som inte vill ta bettet i munnen. Hon bara stegrar, lyfter bort huvudet och slänger sig när...
Svar
11
· Visningar
1 830
Senast: Saigon
·
Foder & Strö OBS! Jag ber om ursäkt för det röriga inlägget! Är det något som ni inte förstår så fråga. Jag har en 23 årig gammal valack, fd...
Svar
9
· Visningar
1 945
Senast: Phadrah
·
Foder & Strö Jag antar att rubriken säger det mesta. Jag har en irländsk import som är väldigt tanig i allmänhet, han är 16 år och kom till mig för...
Svar
2
· Visningar
1 764
Senast: Ellyne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025