Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har hittat någonstans där man kan följa dagens begivenhet - EM i Florac? Jag har letat runt på officiella hemsidan, men det verkar inte vara något online därifrån... eller har jag bara inte hittat?
Jag hittar inte heller..
Men har läst på FB att så här långt är Anneli och Frida med efter 1a grind ca 20 resp 30 minuter efter täten. (även våra grannar Tonje och Ellen är med i det tempot)
Ledaren rider på 18,8 km/h.
Tydligen finns det ingen täckning vid andra vetgrinden, så de resultaten redovisas samtidigt som tredje slingan, och till tredje vetgate väntas de första komma in vid 10.15, om jag inte har fattat helt fel.
Tusen-megatack för länken! Tur vi har en fransktalande på buke som kan hjälpa oss andra
Har varit på premieringar hela dagen, men det är ju toppen att kunna följa slutstriden nu i kväll!! Tummarna är vita för de hålls så hårt för både Frida och Annelie!! HEJA!!!
Maria Alvarez och Nobby, Al Maadhadi på Mazaya från Quatar och Sabrina Arnold på Beau ox går i mål. Jumas team är i alla fall väldigt måna om sin häst. Jag får nästan en liten tår i ögat.
Tack för länkarna! Kul att se ekipagen innan start, där ser man en extremt cool häst som nöjt skrittar runt med sin ryttare och som inte har några problem med att stå avslappnad på startlinjen medans kompisarna runtom steppar till höger och vänster....det fantastiska ekipaget Nobby/Maria.....det kallar jag också respekt..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.