Elaggregat!

ylvaaskersund

Trådstartare
Varför fungerar ett elaggregat bättre om man använder flera jordspett, varför blir det mera kräm beroende på hur/vad det är för järn man trycker ner i jorden/´marken?

Sv: Elaggregat!

Ohms lag. Vid dålig jordning o hög belastning kommer för stor del av sänningsfallet hamna över jordningen istället för över belastningen dvs låg spånning på tråden.
PL

Sv: Elaggregat!

Ohms lag. Vid dålig jordning o hög belastning kommer för stor del av sänningsfallet hamna över jordningen istället för över belastningen dvs låg spånning på tråden.
PL

Tack!:idea: Du har räddat min dag, jag visste att det var ngt jag hade missat. ohms lag, jag borde ha kommit ihåg det

Tack:bump::bump::bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Köpte en ansiktskräm med kort datum i november, sista dec -24 gick den ut. Det står inget datum på burken och det är en sån som man inte... 2
Svar
20
· Visningar
918
Senast: Pegasus63
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
876
Senast: tara
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 391
Senast: Lars L
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka