Dum fråga...om ignoreralistan

Sazalamel

Trådstartare
Om man vill lägga någon på ignoreralistan (finns ingen jag vill ha där, inte än i varje fall;) )
Vad är det som händer då? Bara nyfiken och okunnig:o Ämnet har ju varit lite på tal här på forumet.

Ser jag inte den personens inlägg alls eller hur funkar det?

Jag verkar vara väldigt dålig på att söka, för hittar inget om jag söker på "ignoreraknappen" eller gör jag nåt galet där?

Sv: Dum fråga...om ignoreralistan

Nej du ser inte vad användaren har skrivit, du ser att användaren gjort ett inlägg och att du har den på ignorlistan, det finns en knapp där man kan visa inlägget om man känner för det...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: soom
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 170
Senast: Masqueradee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV