JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dubbelarbete i Elitloppet för Franck Nivard
Moderator
Hästnyheter
Mäktigt, mäktigt. Vem ska kunna rubba på Bold Eagle i Elitloppet? Den franska superstjärnan lämnade motståndet i försöket – och vann på...
Hästnyheter
Saftiga böter delades ut till fransmännen i samband med Elitloppet. För Bold Eagles tränare Sébastien Guarato hamnade slutnotan på 45...
Hästnyheter
Han gjorde sin femte raka final i Elitloppet. Men den bedriften var inte nog. Timoko chockade Solvalla när han lämnade Bold Eagle...
Hästnyheter
Bold Eagle, Nuncio, Delicious. På söndag står de på startlinjen i en upplaga av Elitloppet som kan vara den bästa någonsin. Startfältet...
Valp 2025
Övr. Hund Jag som nu har unghund föredrog nog nästan valptiden 😍 han är ju fortfarande lika vild och galen ibland nu som ett år som när han var...
ii-ssa
1 minut sedan
Svar: 807
Visningar: 55 645
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund När matte varit på ikea!
Försöker slänga några gamla, skitiga utan innehåll men de är svårt 😅
Nepenthe
13 minuter sedan
Svar: 523
Visningar: 31 359
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Har haft 3st. Två DSG och en setter
Sämre päls på settern men främst mjukare päls som mer skit fastnade i.
Alla blev mer matfixerade...
Nepenthe
22 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 485
Hund
Bildtråd
Gnägg Undrar om det kan vara birdcatcher spots? 🤔
Emuliiaa
2 minuter sedan
Ny på Buke
Gnägg Började hänga på buke under stallet.com när jag gick på gymnasiet. Fiorano har jag haft som nick sen 2003😅. Det jag gillar med Buke är...
Fiorano
9 minuter sedan