Dominant eller vad?

D

Daarling

Hade våra två kaninhonor (mamma och dotter) ute tillsammans på gräsmattan, den ena i sele (Lina, dottern) och mamman, Ziri, lös.. Helt plötsligt började Ziri att para sig med Lina. Jag blev lite chockad och knuffade undan Ziri (inte hårt)... Men sedan "gav hon sig på" Lina igen... Så här höll hon på när vi skulle para henne med vår hankanin, då började hon para sig med honom... Är hon dominant eller vad?? :confused:
Tacksam för svar... :)

Snacka inte skit om min kanin!! :cool:

Hehe, enligt mig så är min tösabit bara dominant (Ziri) men syrran --> Daarling tror inte på det! :confused: :crazy:

Eller så är min lilla nin bara lite pervers... :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Hej! I julklapp fick min tioåriga dotter två degus. Vi har ingen erfarenhet av degus sen tidigare men jag har läst att det ska vara...
Svar
9
· Visningar
1 806
Senast: Halcyon
·
Träning Just det förväntar jag mig inget svar på, men kanske någon som varit med om något liknande?! Har ett treårig nordsvenskt brukssto, hon...
2
Svar
35
· Visningar
6 195
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama