- Svar: 9
- Visningar: 1 591
I två timmar stod en ponny med igentejpad mun i en hage i Johannishustrakten på söndagen innan förbipasserande kunde hjälpa hästen. Någon hade tagit sig in i hagen och tejpat igen ponnyns mun med silvertejp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kommer folk på allt dumt och elakt som de gör....I två timmar stod en ponny med igentejpad mun i en hage i Johannishustrakten på söndagen innan förbipasserande kunde hjälpa hästen. Någon hade tagit sig in i hagen och tejpat igen ponnyns mun med silvertejp.
Du anar inte hur mycket skit folk kan komma på och de förstår inte att de utsätter Andra för fara/lidandeHur kommer folk på allt dumt och elakt som de gör....
Jag tänkte också på det men det måste vara nått med att det hänt i tidsrummet från det att den blev utsläppt och att det upptäcktes/någon varit och fodrat/fyllt på vatten/kollat hästarna dvs att den inte stått ute hela dagen "obevakad". Så då kan man väl anta att iaf max 2h har stackaren gått så sen någon såg till den men inte längreHur vet man att den stod så I just två timmar?
Jag har alltid silvertejp i bilen.Går folk omkring med en rulle silvertejp i fickan ifall den skulle behövas eller fanns den i anslutning till hagen?
Samma här!Jag har alltid silvertejp i bilen.
Fast jag skulle inte använda den på en ponny
Det är ganska vanligt att ha det hemma eller i bilen men kanske inte i fickan om man inte planerat något, rätt otympliga rullar.Går folk omkring med en rulle silvertejp i fickan ifall den skulle behövas eller fanns den i anslutning till hagen?