Där satt den!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk, någon gång kommer det ifatt. Inte här, för då skulle beteendet skyddas, men nu, på annan plats, med kanske en bättre chef, så rök hen dit. Som vi sa imorse i korridoren. Ibland bara löser det sig och allt går som smör i solsken. Jag har fått jobberbjudande idag och hittat ett jobb som jag skulle kunna tänka mig att söka eller jag kommer söka det. Vi har fått en ny tillfällig chef idag och hen är jättebra, så ska jag söka nytt jobb då? Ja, det är konstigt med lvet. Emellanåt är det pest och missförstånd och ibland bara ramlar allt positivt in över en. Det är märkligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 215
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 695
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För snart fyra år sedan började jag på mitt nuvarande jobb. Ett jobb som är ett av de två roligaste jag haft i hela mitt liv! Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 222
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 519
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama