Dags att uppdatera om våra -02

Lancet

Trådstartare
Jag menar naturligtvis- 03!!!
Ja hur går det för er nu, satsar ni på fyraårs? Fram med bilder och visa!

Sv: Dags att uppdatera om våra -02

Sto 1 e. Elmshorn har varit ute på sin första tävling för någon vecka sen och fick 4 fel i första och var felfri i andra. Hon skötter sig jätte bra, ska förhoppningsvis börja kvala till 4 års championatet snart.

Sto 2 e. Robin Z F 2002 men har haft föl. Kom till mig i början av mars då hon hade bara gått på lösdrift och blivit riden ca 5 gånger.
Har skött sig jätte bra och hoppar enklare banor på 70-80, får se om hon hinner kvala annars sattsar vi på Scandinavien Open nästa år.

Kan inte lägga in bilder men har det på min hemsida om någon vill se.

Liknande trådar

Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
571
Senast: Snubbelfot
·
Foder & Strö Nu kommer en sån där okunnig fråga. Men vi skall iväg på kurs över dagen. Hästarna går på gräs så har inget hösilage vi kan ta av...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Pegasus63
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 674
Senast: Jerseyite
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 284
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama