Cortaflex HA

I

Ingrid och Lukas

Hej,

Någon som provat ge sin häst Cortaflex HA eller Cortaflex? Vad har ni för positiva och negativa erfarenheter att dela med er och vart köper ni det från?

~Ingrid

Sv: Cortaflex HA

Ingen som provat? Nåväl då beställer jag en burk och lovar att rapportera hur jag tycket det fungerade :idea:.

~Ingrid

Tar upp en gammal tråd.

Provade du Cortaflex HA och i så fall vad tyckte du?

Är nyfiken på alla produkter med hyaluronsyra. Någon annan som provat?

Jag har bara testat ett annat ledpreparat, som inte innehåller hyaluronsyra. Var skeptisk i början men skulle utan tvekan använda det igen för det gav riktigt fina resultat. Just det medlet heter Souplesse, från de Houtmeerschen.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 098
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Två vänner har nu rekommenderat Hoka eftersom jag har korta och breda fötter och får ont i både ben och fötter när jag går. Är det någon...
Svar
19
· Visningar
1 309
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
529
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?

Hund, Katt, Andra Djur