- Svar: 19
- Visningar: 1 869
Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och tänkte göra klart den nu. Det är ett bra sätt att få tiden att gå och ha något att fokusera på. Visst, jag skriver på min hemsida och fixar med bokföring också, men broderiet tar den mesta tiden. Nu har jag inte så jättemycket kvar på det broderi jag håller på med. Kan väl inte ta mer än kanske max en vecka till så är det klart. Det gör mig lite stressad. Vad ska jag sen hålla på med? Vintern är ju inte slut än och även om jag har ett litet jobb på gång så tror jag nog att jag kommer ha för mycket tid över ytterligare en tid framöver. Jag skulle alltså behöva köpa mig ett till broderi.
Så jag surfade in på den största brodeributiken och kollade deras sortiment. De har verkligen hur mycket som helst. Jag valde att titta på kategorierna tavlor och bokmärken. Och jag bläddrar, bläddrar och bläddrar. Det tar liksom aldrig slut. Nu har jag favoritmärkt över 90 broderier. Det KAN bli svårt att välja något. En del kommer ju sorteras bort p.g.a. priset. Men egentligen har jag inte råd med något alls. Jag går back den här månaden. Men jo, något måste jag ha att göra.
Så jag surfade in på den största brodeributiken och kollade deras sortiment. De har verkligen hur mycket som helst. Jag valde att titta på kategorierna tavlor och bokmärken. Och jag bläddrar, bläddrar och bläddrar. Det tar liksom aldrig slut. Nu har jag favoritmärkt över 90 broderier. Det KAN bli svårt att välja något. En del kommer ju sorteras bort p.g.a. priset. Men egentligen har jag inte råd med något alls. Jag går back den här månaden. Men jo, något måste jag ha att göra.