L

Liiiinda

Är det bara jag som inte känner mig riktigt redo för breeders??
hur långt har ni kommit med era 5-åringar??

Sv: breeders?

Lugn, bara lugn. Min var 5 år förra året och var inte klar i april. Däremot var han klar i augusti och kvalade då samt deltog i semifinalerna med goda resultat. Det blev inget Falsterbo som jag så länge drömt om, men vad gör det!

Du hinner! Tänk på att ni ska ha kul ihop hela livet!

Mvh Monika

Sv: breeders?

Jag får hem en femåring nu om ett par veckor, samma som jag red in förra året. Han var inte klart alls för någonting förrän på höstkanten då han började fatta galopperna rätt på lina, då skulle han hem till sin ägare och sen blev han stående hela vintern på lösdrift. Nu ska jag börja om lite med honom men till hösten ska han vara klar för lite större uppgifter. Kanske jag kan tävla honom i western innan han ska säljas ... Det är ett halvblod efter Wetano;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det blir en debutant i testryttarsammanhang som sitter upp på de 5-åriga finalisterna under hoppningens Breeders
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa år kommer inga nyblivna 5-åringar att tävla på Gothenburg Horse Show. - Vi har insett att många av de yngsta hästarna inte är redo...
Svar
0
· Visningar
99
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Onsdag morgon drar hoppningen i gång på Breeders. En höjdpunkt under veckan blir lördagens testridning av 5-åringarna med världens bästa...
Svar
0
· Visningar
417
·
Ridning Jag behöver råd. Jag har köpt en 5 åring som inte är riden jättemycket. Nu har jag märkt att varje gång hon börjar bli trött stannar...
Svar
13
· Visningar
1 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka